52 توصیه طلایی برای بازاریابی دیجیتال (بخش سوم)
52 توصیه طلایی برای بازاریابی دیجیتال (بخش سوم)
یک شنبه 15 اسفند 1400 ساعت 15:16 | بازدید : 166 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

24. همیشه از روش های جدیدی استفاده کنید برای این که مخاطبین بیشتری داشته باشید!

 نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید سعی کنید تا همیشه روش های جدید را برای جلب رضایت مخاطبین و مشتریان امتحان کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است استفاده کردن از این روش می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. در صورتی که شما بخواهید از همان استراتژی های قدیمی برای بازاریابی با استفاده از شبکه های مجازی که یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی دیجیتالی می باشد استفاده کنید نمی توانید انتظار داشته باشید که در این کار موفقیتی بدست بیاورید به این دلیل که در این حالت بدون تردید بعد از مدت کوتاهی این شیوه های شما برای بازاریابی قدیمی می شود. علت آن است که در دنیای امروز استفاده کردن از شبکه های اجتماعی برای تجارت هایی که می خواهند از این طریق به بازاریابی بپردازند منوط به این است که شما سعی کنید تا جایی که می توانید از روش های جدید استفاده کنید در غیر این صورت شانس موفقیت شما کم خواهد بود. به عبارت دیگر در صورتی که شما سعی کنید تا از یک روش یکسان برای تمام مدت زمان کار استفاده کنید بدون تردید بعد از مدتی این روش برای شما غیر قابل اجرا خواهد شد چون در الگوریتم هایی که در شبکه های اجتماعی وجود دارد پیوسته در حال تغییر کردن می باشد و ممکن است روشی که امروز برای شما بسیار سودمند است و منجر به جلب مشتری می شود یک هفته دیگر به طور کامل اثربخشی خودش را از دست داده باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما می خواستید با استفاده از اینستاگرام بازاریابی کنید و این کار را در دورانی قبل از دوران استوری های اینستاگرام انجام می دادید؛ در این حالت ممکن بود با استفاده از پست هایی که در اینستاگرام می گذارید بتوانید نتیجه مطلوبی بگیرید ولی این در صورتی است که مدت کوتاهی بعد از این که قابلیت جدید استوری به اینستاگرام اضافه شد ممکن بود که دیگر شما نتوانید صرفا با پست گذاشتن کاری از پیش ببرید. از این رو فراموش نکنید که حتما به شیوه های جدید بازاریابی کردن با استفاده از شبکه های مجازی توجه کنید و همچنین بدانید که انجام دادن این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت بازاریابی شما داشته باشد.

25. به زمان پست گذاشتن توجه کنید چون اهمیت ویژه ای دارد

 نکته مهم دیگری که شما باید به آن توجه کنید این است که برای پست گذاشتن خودتان زمان مشخصی را تعیین کنید و سعی کنید تا در این زمان پست بگذارید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به این شکل پست بگذارند افرادی هستند که شانس موفقیتشان خیلی بیشتر از افرادی است که چنین کاری نمی کنند. به عبارت دیگر در صورتی که شما می خواهید با استفاده از یکی از این پلتفرم های شبکه های مجازی (به عنوان مثال فرض کنید پلتفرم اینستاگرام) پست بگذارید باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید از این پلتفرم استفاده کنید برای این که در زمان های مناسبی با مخاطبین ارتباط برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است که در این پلتفرم ها اگر شما بتوانید در یک زمان مشخص پست بگذارید می توانید کاری کنید که میزان موفقیتتان به میزان بسیار زیادی نسبت به زمانی که این کرا را نمی کنید افزایش پیدا کند. البته این که شما باید در چه زمانی پست بگذارید به عوامل مختلف دیگری هم بستگی دارد. به عنوان مثال ممکن است مخاطبینی که شما دارید افراد جوانی باشند که در یک محدوده سنی مشخص هستند. در صورتی که وضعیت شما چنین است بهترین کار برای شما می تواند این باشد که سعی کنید تا در ساعت هایی پست بگذارید که این افراد احتمال بیشتری دارد که آنلاین باشند. به عنوان مثال تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته ثابت کرده است که افرادی که بین 18 تا 23 سال سن دارند بهترین زمان برای این که بتوانید توجه آن ها را به شبکه های اجتماعی جلب کنید زمانی است که بعد از دانشگاه رفتن آن ها (چون معمولا این افراد به دانشگاه می روند) و یا بعد از کار رفتن آن ها (چون اکثر سر کار هستند) می باشد. به عنوان مثال برای این افراد بهترین زمان بعد از ظهرها می باشد. از این رو در صورتی که مثلا شما برای چنین افرادی قصد بازاریابی دارید و ساعت 10 صبح پست بگذارید احتمال این که کسی این پست ها را ببیند خیلی کم می شود و بنابراین احتمالا شما در انجام این کار شکست خواهید خورد.

 

26. یک استراتژی قدرتمند برای بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی بر اساس موقعیت پلتفرم مورد نظر داشته باشید!

 نکته دیگری که باید حتما خیلی به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا بر اساس پلتفرمی که قرار است با آن به کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی بپردازید برای خودتان یک استراتژی داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که قبل از این که برای بازاریابی خودشان یک پلتفرم انتخاب می کنند و سعی می کنند تا بر اساس موقعیتی که این پلتفرم دارد برای خودشان یک استراتژی داشته باشند افرادی هستند که شانس موفقیتشان نسبت به آن هایی که بدون این استراتژی کار می کنند به مراتب بیشتر است. وقتی که شما برای خودتان مشخص کردید که قرار است با چه پلتفرمی کار کنید آن زمان است که می توانید موقعیت این پلتفرم را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس این موقعیت برای خودتان یک استراتژی دقیق را طرح ریزی کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به میزان بسیار زیادی بر کیفیت کاری که شما انجام می دهید تاثیر داشته باشد و شانس شما را برای انجام دادن کار به میزان بسیار زیادی بیشتر کند.

27. با اکانت های تجاری دیگری که کار شما را انجام می دهند تعامل داشته باشید!

 نکته مهم دیگری که به هنگام بازاریابی کردن با استفاده از شبکه های اجتماعی که یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی دیجیتالی می باشد باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا با اکانت های دیگری که آن ها نیز کار شما را انجام می دهند تعامل داشته باشید. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به شما کمک کند تا شانستان برای موفقیت افزایش پیدا کند. تعامل داشتن با این اکانت ها می تواند به شیوه های مختلفی انجام شود. به عنوان مثال شما می توانید زیر پست هایی که این افراد می گذارند کامنت بگذارید و یا این که می توانید در بخش پیام های خصوصی به این افراد پیام های خصوصی بدهید و مواردی از این قبیل. این موضوع می تواند برای شما دو مزیت مهم داشته باشد: مزیت اول این است که وقتی با این اکانت ها تعاملات پیدا می کنید می توانید انتظار داشته باشید که از کارهایی که آن ها انجام می دهند چیزهای زیادی یاد بگیرید. به عنوان مثال در صورتی که شما با اکانت هایی که همکار شما هستند و مانند شما کار تجارت را انجام می دهند تعامل داشته باشید می توانید کاری کنید که از آن ها درباره روش هایی که با استفاده از این روش ها به بازاریابی می پردازند اطلاعاتی بدست آورید و از آن ها بخواهید که به شما کمک کنند تا شما هم مانند آن ها این روش ها را یاد بگیرید. مزیت دوم این کار برای شما این است که وقتی که مخاطبین و مشتریان می بینند که شما با این اکانت ها تعامل دارید می توانند روی شما به عنوان یک تجارت بسیار مفید و اجتماعی حساب کنند و در این صورت شانس شما برای این که مخاطبین بیشتری داشته باشید افزایش پیدا می کند.

 

28. کامنت هایی که برای شما گذاشته می شود را بخوانید و به آن ها پاسخ دهید!

 کار دیگری که شما می توانید انجام دهید برای این که شانس خودتان را در بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی بالا ببرید این است که سعی کنید تا کامنت هایی را که مخاطبین برای شما می گذارند بخوانید و سعی کنید تا به این کامنت ها پاسخ دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که شما می توانید با انجام دادن این کار به میزان بسیار زیادی توجه مخاطبین را به خودتان جلب کنید. شما نباید فراموش نکنید که تجارتی که شما دارید در حقیقت تجارتی است که برای مخاطبین و مشتریان است و به عبارت دیگر این آن ها هستند که می خواهند از تجارت شما سود ببرند. از این رو در صورتی که شما به نظراتی که آن ها می دهند توجه کنید می توانید کاری کنید که آن ها این احساس را داشته باشند که شما حقیقتا آن ها را دوست دارید و می خواهید تا برای آن ها کار انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته همچنین نشان داده است تعداد افرادی که مخاطبین وفادار یک تجارت می شوند برای تجارت هایی که به کامنت های مخاطبین پاسخ می دهند نسبت به تجارت هایی که این کار را نمی کنند و کامنت ها را پاسخ نمی دهند و یا حتی اصلا نمی خوانند به میزان بسیار زیادی بیشتر است. از این رو در صورتی که شما می خواهید برای خودتان افرادی را به عنوان مخاطبین و مشتریان وفادار داشته باشید باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید این کامنت ها را بخوانید و سعی کنید تا به آن ها پاسخ دهید. نکته دیگر این است که وقتی شما این کار را انجام دهید به جای این که رابطه میان شما و مخاطبین و مشتریان یک رابطه یک طرفه باشد به این شکل که شما درست مانند معلمی که در کلاس درس می دهد و همه به آن گوش می کنند باشید شما می توانید انتظار داشته باشید که یک رابطه دو طرفه را داشته باشید به این شکل که کار بازاریابی شما درست مانند یک جلسه ای باشد که آن ها هم در این جلسه با شما حرف می زنند و نظرات و پیشنهاداتی را که در این زمینه دارند برای شما ارایه می کنند و شما می توانید کارهایی مثبت و مزیت هایی  را که در تجارتتان وجود دارد برای آن ها ارایه کنید.

29. سعی کنید تا تصاویری از محیط درون تجارتتان برای آن ها ارایه کنید!

 نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که در صورتی که شما سعی کنید تا تصاویری را که مربوط به محیط درون تجارت خودتان وجود دارد برای مخاطبین ارایه کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای موفقیت خیلی بیشتر شود. چون در این حالت شما به این افراد نشان می دهید که آن ها را دوست دارید و در حقیقت می خواهید تجارتی داشته باشید که به نفع آن ها و برای آن هاست و همین موضوع باعث می شود که آن ها نیز با شما یک رابطه صمیمانه ای را برقرار کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا میزان فروشتان را به اندازه زیادی افزایش دهید چون در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که آن ها وقتی که تجارت شما را می شناسند بیشتر به شما اعتماد کنند. افرادی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که هرچقدر که شما موفق شوید تا بیشتر اعتماد مخاطبین و افرادی را که از شبکه های اجتماعی شما به عنوان بازدیدکننده بازدید می کنند را بدست آورید بیشتر موفق خواهید شد تا نظر آن ها را جلب کنید و بیشتر موفق خواهید شد تا محصولاتی را که تجارتتان تولید می کند و یا خدماتی را که تجارتتان ارایه می کند بفروشید. از این رو تمام تلاشتان را بکنید که با استفاده از این روش اعتماد آن ها را بدست آورید و سعی کنید تا هر چند وقت یک بار در پست هایی که در شبکه های اجتماعی می گذارید تصاویر و یا حتی در صورتی که می خواهید ویدیوهایی را از خودتان و همکاران خودتان برای آن ها ارایه کنید.

 

30. در پست های خودتان از ویدیو استفاده کنید!

 نکته مهم دیگری که شما باید به هنگام پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی برای این که تعداد مخاطبین خودتان را افزایش دهید باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا در پست هایی که می گذارید از ویدیو استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا به میزان زیادی موفقیت خودتان را افزایش دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است نشان داده که تجارت هایی که در پست هایی که در شبکه های اجتماعی برای بازاریابی می گذارند از ویدیو استفاده می کنند به میزان بسیار بیشتری نسبت به تجارت هایی که این کار را انجام نمی دهند موفق تر هستند و بنابراین در صورتی که شما می خواهید یک بازاریابی موفق با استفاده از شبکه های اجتماعی داشته باشید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید حتما از ویدیو استفاده کنید. این روزها استفاده کردن از ویدیو تقریبا به یکی از ضرورت ها در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی تبدیل می شود و بنابراین شما برای این که بتوانید این کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را که در بسیاری از موارد ممکن است کار دشواری باشد (مخصوصا در سال 2022 و زمانی که تجارت های زیادی هستند که این کار را انجام می دهند) انجام دهید باید سعی کنید تا در کنار تصاویر از ویدیوها و محتوای ویدیویی نیز در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این کار همچنین به شما کمک می کند تا محصولاتی را که می خواهید ارایه کنید و یا خدماتی را که قرار است بدهید خیلی بهتر معرفی کنید.

31. پیوسته پست بگذارید!

 نکته مهم دیگری که شما باید به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی به آن توجه کنید این است که سعی کنید به صورت پیوسته پست بگذارید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به شما کمک کند تا شانس موفقیتتان را در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند در تحقیقات خودشان به این نتیجه رسیده اند افرادی که سعی می کنند تا پیوسته پست بگذارند نسبت به افرادی که این کار را نمی کنند به میزان بسیار بیشتری موفق می شوند. به عنوان مثال در صورتی که شما می خواهید با استفاده از اینستاگرام به بازاریابی بپردازید در صورتی که امروز به جای این که یک پست بگذارید 5 بار پست بگذارید و دوباره فردا پست نگذارید و دوباره روز بعد از آن 5 بار پست بگذارید خیلی شانستان برای موفقیت کمتر از زمانی می شود که امروز به میزانی معقول یعنی همان یک بار پست بگذارید و فردا هم همان یک بار را پست بگذارید و روز بعد هم همان یک بار را پست بگذارید. در حقیقت در حالت اول شما در طول 3 روز 10 بار پست گذاشته اید ولی در حالت دوم شما در طول 3 روز تنها 3 بار پست گذاشته اید. در این حالت باید به این موضوع توجه کنید که این 10 بار پستی که شما گذاشته اید تاثیری بسیار بسیار کمتر از این 3 پستی است که شما در طول 3 روز متوالی گذاشته اید. علت آن است که شما در این حالت پیوستگی پست ها را رعایت نکرده اید.

 

32. از ویژگی های جدیدی که در پلتفرم ها وجود دارد استفاده کنید!

نکته مهم دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که شما باید سعی کنید تا از ویژگی های مختلفی که در پلتفرم ها وجود دارد استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این ویژگی ها معمولا پلتفرم به پلتفرم متفاوت است و این وظیفه شماست که بدانید که از کدام ویژگی استفاده می کنید. تحقیقات همچنین نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا کار بازاریابی را بهتر انجام دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما سعی می کنید تا از این ویژگی ها استفاده کنید باید تمام تلاشتان را بکنید که همیشه خودتان را در معرض جدید ترین به روز  رسانی هایی که وجود دارد قرار دهید و سعی کنید تا به این روش شانستان را برای موفقیت بیشتر و بیشتر کنید. تحقیقات همچنین نشان داده است که انجام دادن این کار در صورتی که با کیفیت بالا انجام شود می تواند منجر به این شود که شما تعداد بسیار زیادی از روش های جدیدی را با توجه به کشف کردن این ویژگی های جدید در پلتفرم های مختلف پیدا کنید که می تواند به نوبه خودش به شما کمک کند تا کار را خیلی بهتر انجام دهید و حتی در این حالت می توانید از بسیاری از افرادی که ممکن است شما آن ها را به عنوان رقبای خودتان بشناسید جلو بیفتید.

 

33. زیاد از حد پست نگذارید!

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افرادی که در این زمینه کار می کنند مرتکب می شوند این است که آن ها فکر می کنند هرچقدر که بیشتر پست بگذارند شانس بیشتری برای موفقیت دارند. این م

وضوع به هیچ عنوان درست نیست. به عبارت دیگر به هیچ عنوان داستان به این شکل نیست که شما هرچقدر که بیشتر پست بگذارید انتظار داشته باشید که به همان میزان هم موفقیت بیشتری در این زمینه داشته باشدی. تحقیقاتی که در این زمینه توسط دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار حتی در صورتی که خیلی افراطی باشد ممکن است باعث شود که شما تعداد زیادی از مخاطبین خودتان را از دست بدهید! به عبارت دیگر شما باید به این نکته توجه کنید که هرچقدر که کمتر پست بگذارید هم دلیل این نمی شود که شانس شما برای موفقیت نسبت به زمانی که زیاد پست می گذارید بیشتر باشد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته ثابت کرده است بهترین تعداد پست هایی که شما می توانید به عنوان یک تجارتی که قرار است با استفاده از شبکه ای اجتماعی بازاریابی کند بگذارید چیزی بین 1 تا نهایتا 3 پست در روز است. در صورتی که شما بیشتر از این تعداد پست بگذارید به هیچ عنوان نمی توانید انتظار داشته باشید که صرفا نتیجه بهتری هم از این کار بگیرید!

34. به کپشن ها توجه کنید!

 نکته مهم دیگری که در این زمینه وجو دارد این است که شما باید سعی کنید تا علاوه بر این که به پست هایی که می گذارید توجه کنید به کپشن هایی هم که می گذارید توجه کنید. این نکته خیلی نکته مهمی است و شما باید برای این که در کار بازاریابی موفق شوید باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید کلمات و جملاتی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا شانستان را برای موفقیت افزایش دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که وقتی که شما از کپشن های مناسبی در کنار تصاویر و ویدیوهایی که پست می کنید استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که در کار موفق شوید بیشتر می شود. یکی از اشتباهات بزرگی که بسیاری از افرادی که در این زمینه کار می کنند انجام می دهند این است که آن ها فکر می کنند اگر شما بتوانید تنها از تصاویر و یا ویدیوهایی مناسب برای کار استفاده کنید می توانید بدون نوشتن کپشن ها کار را انجام دهید در صورتی که اگر کپشن های مناسبی نیز برای این کار داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت در این کار خیلی بیشتر شود. از این رو بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که در کنار تصاویر مناسبی که در پلتفرم های مختلف در شبکه های اجتماعی پست می کنید و همچنین در کنار حتی ویدیوهای باکیفیتی که ارایه می کنید سعی کنید تا از کلمات و عبارت هایی به عنوان کپشن ها استفاده کنید که گیرا باشند و بتوانند تاثیر زیادی بر روی کیفیت کار بازاریابی شما داشته باشند. بسیاری از تجارت ها هستند که با استفاده از شبکه های اجتماعی بازاریابی می کنند ولی چون به این موضوع توجه نمی کنند شانسشان را برای موفقیت به میزان زیادی پایین می برند.

 

35. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید برای این که همراه با کار بازاریابی که می کنید، مخاطبین را خوشحال کنید!

 نکته مهم دیگری که شما باید به هنگام انجام کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی به آن توجه داشته باشید این است که بدانید برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام دهید بهترین کار این است که سعی کنید تا با مخاطبین یک رابطه ای عاطفی برقرار کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا با استفاده از شبکه های اجتماعی بازاریابی کنند و سعی می کنند تا با استفاده از این روش توجه مخاطبین را به خودشان جلب کنند افرادی هستند که شانس خیلی بیشتری برای موفقیت نسبت به افرادی دارند که این کار را نمی کنند. به عبارت دیگر در صورتی که شما فکر می کنید که می خواهید از روش بازاریابی کردن با استفاده از شبکه های اجتماعی به موفقیت برسید قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه کنند که انجام دادن این کار می تواند منجر به این شود که شانس شما برای موفقیت بیشتر و بیشتر شود چون وقتی که شما بتوانید با مخاطبین ارتباط برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که این مخاطبین نیز به شما اعتماد بیشتری داشته باشند. از این رو سعی کنید تا از روش هایی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا چنین رابطه ای را با مخاطبین خودتان داشته باشید چون در غیر این صورت ممکن است نداشتن یک رابطه مناسب با مخاطبین باعث شود که شما بخش زیادی از موفقیت خودتان در این زمینه را از دست بدهید. پس به هنگام بازارایابی کردن با استفاده از شبکه های اجتماعی حتما به مخاطبین رابطه مناسب برقرار کنید.

 

بخش چهارم: بازاریابی محتوایی

36. سعی کنید همه تجارت شما را بشناسند!    

 اولین نکته ای که شما باید برای این که کار بازاریابی محتوایی را انجام دهید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید کاری کنید که همه تجارت شما را بشناسند. این موضوع یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکته هایی است که شما برای این که بتوانید با استفاده از روش بازاریابی محتوایی کار کنید باید حتما به آن توجه داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا تجارت خودتان را معروف کنید. التبه این که شما باید این کار را چگونه انجام دهید نیز جای بحث و گفتگو دارد و در صورتی که شما به اندازه کافی در این کار مهارت داشته باشید می توانید بدون این که هیچ مشکلی برایتان پیش بیاید این کار را انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا در ابتدای کار به این نکته توجه کنند و سعی می کنند تا این استراتژی را به عنوان یکی از مهم ترین و کلیدی ترین استراتژی ها برای کارشان به خودشان معرفی کنند می توانند شانس بسیار بالاتری نسبت به افرادی داشته باشند که فکر می کنند این موضوع اهمیت چندانی ندارد. به عبارت دیگر این موضوع که در ابتدا ممکن است به نظر شما خیلی کم اهمیت برسد در حقیقت یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موضوعاتی است که شما باید سعی کنید تا حتما به آن توجه داشته باشید چون در غیر این صورت شما شانس خیلی کمی برای موفقیت در کار بازاریابی دیجیتالی به طور کلی خواهید داشت. بنابراین اولین نکته ای که شما باید به هنگام بازاریابی محتوایی به آن توجه کنید این است که هدف شما باید این باشد که دیگران تجارت شما را بشناسند.

            



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 455
:: بازدید سال : 1194
:: بازدید کلی : 5694